Sista helgen före julafton!

I fredags och lördag shoppade jag och mina småsystrar som fan och roligast av allt, vi åkte kundvagn! Det är faktiskt sjukt roligt. Glömmer alrig när jag och Tessan övertygade Sara om att sätta sig i en kundvagn på kryssningen. Där körde vi runt henne i  koridorerna som två galningar tills vi stannade vid en dörr, knackade på och sprang därifrån. Stackars Sara fick slänga sig hur kundvagnen och springa därifrån. Det var kul! Och igår åkte jag runt med systrarna i en kundvagn!

                                              

På lördags kvällen fick jag ett sms från Tessi som skulle komma över och jag skyndade mig hem till mor min och umgicks med min lille Tessi som åker utomlands snart. Sen tittade jag på Beck OCH Wallander innan Norrlänningarna var på väg hit. Trodde jag skulle somna! Men de tvingade ner mig till Västerhaninge där det var värsta bråket, nästan i alla fall! Så försökte vi beställa pizza men det gick inte så Jennifer gjorde nudlar och jag och Cissi tog macka och oboy. Men Cissi doppade sin kaka i Jennifers nudlar, juuuuuuuu! Sen drog vi fram lite Carolamaterial och tittade på de och nu är jag sysselsatt hela lovet, ska kopiera alla mina Carola inspelningar till DVD. Och det är ungerfär femton band som ska över på dvd till tre personer. Så är det någon som vill ha, säg till nu i sådana fall!  Jennifer snarkde och Cissi trodde det hjälpte att sparka på henne, hålla för näsan och sen när hon fick tyst på henne la hon sig på kudden och skrev "somna, somna, somna, somna, somna"! Det funkade inte speciellt bra. Men vid fyra stängde vi av tv:n i alla fall och vaknade lite då och då men gick upp vid ett! Och nu är Cissi hemma om tre timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0