Meningslös skoldag

Skrev ett sms på tio sms igår kväll till Sara! Ett sms på tio sms, hm..! Ja det var ett och samma sms men det blev tio sms långt och sedan fick man tydligen inte skriva något mer. Och imorse hade jag fått ett gulligt sms tillbaks, som jag tydligen fick tio över tolv. Att jag inte vaknade är ett mirakel! Men det var hur gulligt som helst och jag blev så glad, det finns vissa ord som sätter sig i en så väl! Det smset kan glädja mig de här två veckorna.

Första skoldagen utan Sara började med ett meningslöst mentorsråd, har vi någonsin några meningsfulla sådana? Nej, skulle inte tro det! Vidare till etiken där vi gjorde en liten uppgift, skrev typ fem meningar sen var den lektionen slut. Då gick jag, Johanna, Malin, Marielle och Nicole till centrum och åt mumselemat.


Johanna planerar att ta över världen och så lite mat på det!

Tillbaks till skolan där vi satte oss vid datan en liten stund innan jag och Johanna bestämde oss för att gå till poolrummet och prata. Var väldigt skönt innan Alexander och Stefan kom och störde oss. Stefan valde samtals ämne och det blev ovanligt nog sex..! Efter lite sexsnack så gick vi till naturkunskapen där alla fick stå i kö för ett betygssamtal. Fick godkänt på provet vilket jag inte är helt nöjd med, kunde pluggat mycket mer än vad jag gjorde.



Nu ska jag laga lite mumsig mat och sedan plugga psykologi efter ett varmt och härligt bad. Eller plugga i badet, det brukar aldrig gå men man kan ju alltid försöka än gång till. Måste även fixa allt som jag ska ha med mig imorgon till teatern. Hoppas den blir bra! Iiih! Adjöckens!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha underbara bilder! ;)

<3<3

2008-12-16 @ 13:50:11
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0