Måndag idag!

Pallade mig upp ur sängen imorse och slängde i mig lite frukost innan jag drog till skolan. Träffade Hannah och Johanna i slussen och kom till ett tomt klassrum men de fylldes sedan på med inte allt för många. Efter en tråkig dag i skolan åkte jag in till stan och köpte leggins och träffade sedan pappa i Skogås. Hem och fått min gula lilla klänning, lite väl tajt men den funkar för sommaren. har fått upp lite mer saker i bokhyllan men de försvinner aldrig! Känns som om inget försvinner från golvet. Ska försöka ordna allt på golvet innan jag somnar så att man kan gå runt där inne i alla fall! Imorgon är det en kort skoldag. Ska vi åka skridskor eller inte?! Usch, jag hatar mina fötter! Eller den högra i alla fall. Ni vet den stora knölen man har på foten och under den är en liten knöl, den knölen är röd och gör ont som fan! På fotbollen har Tessi tejpat mina skor så det blir lite bättre, ska prova tejpa foten till nästa gång! I mina små svarta skor funkar de bra för de sitter inte åt så mycket men mina stövlar gör sjukt ont! Och ridskorna har jag faktiskt inte testat men får väl ta de större imorgon. Ska läsa igenom lite naturkunskap idag också. Ska nog ta en dusch innan vänner tror jag som börjar om en timme. Och jag är så trött på de här vädret, snälla ge mig snö! Vill åka till Norrland imorgon helst. Men min lilla Tessipessi ska snart åka iväg till snön den jäveln och åka skidor och ha massa skojsigt! Aboooo!

Umeå eller Stockholm i tre år? Aaaaa...! Det är ett val som är väldans svårt just nu.







Hela meningen med livet är både gratis och unik











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0