Laila Bagge

yeah! Laila Bagge är för jävla skön alltså, eller hur Cissi!?!

Laila B "Jag hör fan ingenting, vad säger du?"
Robin B "Det spelar ingen roll vad vi säger, det är bara roliga bilder vi ska få med här"
Laila B "....Robin ser bra ut, han hör ingenting av vad jag säger han är en tönt..."

Människor som har bokstaven B som första bokstav i sitt namn är så jävla roliga, hahaha! Linda B! Snart ska jag hem till en liten korv som har bokstaven E som första bokstav i sitt namn! Min lilla Sara åker till Thailanda imorgon i minst två veckor så ska ha avslutningsmiddag, ;P! Så ska slänga mig i duschen nu och göra mig i ordning och vänta på att gullesara och gullejerry hämtar mig för att äta middag tillsammans! Naw!

Robin B "En kändis, jag såg en kändis!"

Hahaha! Fy fan vad roligt livet kan vara ibland alltså! Och jag lovar er att 2009 ska bli det bästa jävla året i historien! Wow! Vi har det bästa framför oss! Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0