Kevin!!!!!!!!!

Åkte hem till Sara och letade idolbiljetter efter som Cissi ville verka cool om hon gick med Stockholmare men de fanns bara dyra så fuck that! Gjorde skit äckliga middag och efterätt! Sen var det äntligen idol och vad hade dessa gamla idoler gjort? Marie Picasso såg ju för jäklig ut inte tala om Sibel! Eller Ola! Amanda var ju skönast "Hon kunde vara här men ville inte"! Kevin var ju så jävla överlägsen, Alice platsar inte i final och något skivkontrakt borde hon inte få, tråkigare artist får man ju leta efter! Kevin är ju så jäkla bra! Åh, fy fan vad bra! Sen var jag kvar hos Sara och väntade typ på att Cissi och Anna skulle ta sig till Jordhög och det tog typ tre timmar! Sen körde Jerry och Sara hem oss, tackar, tackar! Och sen gick dem upp skit tidigit i morse men jag gick och somnade om och vaknade för en timme sedan! Nu sitter jag och små gråter, tittar när Kevin vinner! Åh vad bäst han är! Jag röstade på han två gånger, wohooo! Men han var med 60 % så mina röster spelade inte så stor roll, men hade inte kunnat se han förlorar och inte ha röstat! Och idol är nästan roligare än melodifestivalen, så jäkla överskattat! Idol är mycket roligare!! Molly eller Amy ska i alla fall vinna melodifestivalen i år!

Idag blir det lite Lucia firande och sen så måste jag plugga lite. Imorgon ska jag träffa lilla Sara innan hon åker till Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0