Kanondag!

Vilken jävla härlig dag, den började väl inte som bäst men det har bara gått bättre och bättre och det är så härligt! Att vakna upp lite dåligt och sedan blir dagen bara bättre och bättre, istället för att man vaknar jätte bra och hela dagen går i krasch!

Gick upp ur sängen tio minuter innan bussen skulle gå, vilket jag måste skärpa mig med! Måste hitta en ringsignal som verkligen väcker en!! Men plockde ned allt jag behövde och sprang ner till cykeln och cyklade till station. Och ibland blir man glad när tågen är försenade. Så jag hann med tåget och var hur trött som helst, jobbigt läge! I skolan hade vi i alla fall vattengympa med Malin som lärade, det var både skönt och jobbigt. Sen var den bäste läraren av dem alla sjuk, Ulla-Lena! Men kanonchans för oss att repitera till teatern. Så gick igenom allt lite innan vi fick låna "scenen" och öva igenom allt en gång. Och sen på själva uppspelet gick det jävligt bra för att ha precis repiterat in allt, idag var första dagen som alla var där, förutom Sara som var planerat från början. Så det gick bra sedan hade vi en meningslös lektion i psykologi men den störde inte min dag så mycket, vi lämnade in böcker fick komplitteringar, vilket jag inte hade! Skönt! Hem till Tessi där hennes pappa stod för underhållningen till och börja med. Sen hade vi galet roligt åt absolut den tråkigaste saken i världen, haha, fan vad skoj det var! så iväg på fotbollsträningen och fan vad bra de gick!! Fick höra så gulliga saker, åh jag blir så glad när folk säger gulliga saker till mig, om mig! Sen sprang vi tre kilometer och det gick så bra, ahh! Så jävla nöjd! Sen gick vi in och körde lite styrka innan Madde hämtade oss och sedan åkte vi hem och sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här!

Imorgon är det skolavslutning och vi ska klä ut oss och spela volleboll, typ hela klassen! En del är ju så tråkiga och klär inte ut sig. Sovmorgon till ett men ska skriva klart min slutlogg, eller om jag gör det innan jag går och lägger mig!


Adjö alla värdefulla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0