Jullov!

Oj, oj, oj vad skönt! Hade skolavslutning igår vilket inte var den alldra roligaste hela tiden. Började med lite info om högskolan, gamla elever från Doctus kom och berättade hur de var på högskolan. Det lät ganska jobbigt att bli både sjuksköterska, brandman och polis. För polis var det typ hur mycket som helst att gå igenom och man skulle va den bästa av 8000 människor och de tog ut 800. Efter detta var det dags för volleboll och det gick ju inte så bra men vi hade kul i alla fall. Våra mentoror var jätte gulliga, hade med sig små hattar och "pompom" som de gjort själv och stod och hejade på oss. Sen satte vi några från klassen och pratade innan det var dags för lärarna att möta eleverna och lärarna vann. Men när vi äntligen skulle få mat tog grötfan slut så jag fick leva på mackor och pepparkakor. Och till slut fick vi våra busskort och fick åka hem.

Idag ska jag köpa lite julklappar, eller försöka i alla fall. Sen ska jag till pappi och lördag blir det kanske att sälja julgranar får se hur tidne räcker till men efter det kommer the Norrlänningar hit till mig. The Cilla-Pilla and Jennifer! wohooo!



Ändrade planer! Det kommer ju hit lite Norrlänningar i helgen så måste få det fint i rummet  först, så de blir julklappshandling på måndag istället. Två dagar innan julafton, bra jobbat! Eller kanske blir idag ändå, hm... ska nog gå till rummet och städa nu så får vi se vad klockan blir! hej så länge



Hm.. jag vet inte riktigt planerna inför helgen! Jag vet vad som ska göras och vad som ska ske men har ingen koll på tid och rum. Tar dagen som den kommer och lever den till det bästa! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0