Jul kul!

Jag trodde jag skulle börja grina, skrika och kasta mig på golvet! Det var sådan jävla panik i stan alltså, över allt! När jag kom in till stan kändes allt lungt, alla gick lungt och alla hade mysigt men sen kom man in i en affär, ah, panik! Alla sprang hit och dit, det var köer som slingrade sig runt affären. Och det var fullständigt kaos, ordningsvakter över allt! Usch! Men köpte en present till mor min och en till brorn min! Hoppas dem blir lite glada i alla fall! Nu lagar jag mat och väntar på att de ska bli klart. Ska se top model 9 och äta min mat, sedan byta om till stall/tomte kläder och åka till stallet. Får se om man hittar något tomtigt..! Hörs efter ridningen!

Kommentarer
Postat av: jelenas

Hörru, fan vad dåligt du uppdaterar!

Jennifer, jag vill läsa din blogg! :D

uppdatera nu ,

pusspådig!

2008-12-26 @ 13:20:59
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0