I skolan!

Kom mycket i tid till skolan imorse, tio poäng till mig! Så hade vi volleboll, riktigt roligt och sedan hade vi snack om praktikplatserna. En vecka på ambulansen och fyra veckor på sjukhus. Hoppas jag och Sara får det vi vill!! Hade etik sen och tittade på en film om djurförsök, usch! Och en del människor i den här klassen är så äckliga! Fan, vilken jobbig brud. Nu har vi ätit lunch och jag gick till skåpet för att häma läppsyl, skulle sedan skynda mig tillbaks men ni står jag här och bloggar istället. Har estet snart och ska börja med våran teater, känns som om de inte kommer funka. Iiiih! Fotboll ikväll och mitt knä gör mig arg, jag står vid en jävla data och det gör ont! KNÄFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0