Holding out for a hero

Tog lite pluggpaus från naturkunskapen, hur kul som helst, NOT! Men än så länge är det ganska lätt. Har plockat upp lite till från golvet men ändå är det lika stökigt. Ska rida ikväll, känns som om det var jätte länge sedan. Hoppas knät håller, har haft ont som fan i det i natt och hela dagen. Men först ska jag plugga lite till och packa inför morgon dagen. Har lovat Malin att vara i skolan kvart i åtta. Så bussen går kvart över sex, jäsp, men man får ju ställ upp. Ska bli skönt att slänga sig i poolen, behöver ju bara klä på mig vad som helst, äta och sedan dra. Gör i ordningen sig efter idrotten. Sedan är det etik, estet och psykologi. Och sedan är de äntligen dags för fotboll igen! Jippi! Men det gick så dåligt i lördags och söndags, skit! Men nu är jag jätte taggad om min jävla fot bara kan bli bra och knät! Ahaaa... hela höger benet borde opereras bort, jävla skitben! Men man ska ju vara glad att man har något ben, det tackar man för!

Pratade med Tessi om detta här i lördags men det är så läskigt. Att en person verkligen kan se rakt igenom en, utan att egentligen känna en... Svårt att förklara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0