Hej, hej, hallå i stugan!

Åkte direkt till pappa men jag och mina småsystrar drog till eko. På vägen dit hittade vi en kundvagn och jag är ganska bra på att köra kundvagn, eller hur Sara?! Så jag tvingade i dem i den och sen körde jag dem en bra bit. Från affär till affär! Och köpte lite småsaker! Tänkte på en sak att vi såg engångshyvlar som kostade 7 kronor för 10 stycken, det är ju hur sjukt billigt som helst!! Köpte även pepparkaksdeg som vi ska äta ikväll, fy bubblan vad gott!

Det är så skönt med lov, inte behöva ställa klockan är så sjukt skönt! Minns knappt vilken helg jag inte ens behövde göra det, jag kan inte ligga och sova till elva. Måste ställa klockan på max tio på helgerna! Vilket är lite stressande men ställer jag den inte blir det stressande ändå. Ja jag stressar även när jag sover.....! Men ändå stressar jag inte. Jag stressar men inte i det jag gör. Hm.. svårt att förklara det där! Klarar i alla fall av det så! Men har planerat när jag ska plugga på lovet så att det blir av och att den sista veckan innan Torpis kan jag lägga ned all tid på akutsjukvården som jag inte skrev sist vi var uppe i Torpis! En gång kvar i Torpis, fy vad hemskt! Det är på något sätt den bästa tiden på terminen, att komma bort från Stockholm, stress och tunnelbanor och få komma till massa berg fulla med skog och den härliga dialekten! Jag älskar verkligen Norrländska, vilket inte alla i min klass gör för när jag börjar snacka de blir alla skit arga! Men Stockholmska är så jävla fult och jag la verkligen märke till det i onsdags hur fult jag pratar! Usch, måste fan dra till den där Norrländskan lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0