Hard rock hallelujah

Hemma från ridningen som gick fint. Nu sitter jag och lyssnar på Lordis hard rock hallelujah, tittade nyss upp texten, hör ju fan inte vad dem sjunger men nu böt jag till The little drummer boy, love that song! Uppps. borde plugga ju!! Men man kan väl chansa på det mesta! Eller så säger man bara ett evolutionen stämmer inte på varje fråga och hittar på egna lösningar! Den kör vi på! Men ärligt talat, det naturliga urvalet, okej! Att girafferna med små halsar dör ut för att de inte får någon mat! Men ofta en fisk bara börjar gå upp på land helt plöstligt och blir en groda och den här grodan bestämmer sig för att bli en dinosaurier?! Hur fan gick vi från fisk till en 10 meters dinosaurie????? Och hur gick dinosaurien tillbaks till en liten fågel?! Och alla bevis som stärker detta, ja, det har vi ju hittat på själva? Som Matilda sa förut att vi har räknat ut saker med matematik som vi kommit på själva! Men vet ni vad, jag skulle tycka det var skoj att ha vingar, jag tror jag ska utveckla några!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0