God kväller gott folk!

Har börjat bli bättre i både hals och öron tack vare denna underbara oboy! Idag så ringde min favorit Norrlänning mig, wohoo! Precis innan hon ringde börjar jag och mor titta på en film så jag missade tjugo minuter av den men den var ju bara för sorlig och riktigt bra på något sätt. Det var the guardian vi såg förresten, jävla skitfilm, jag hatar filmer med sorliga slut, som typ Titanic! Typ mer än häflten dör, hur kul är det? Det är därför mamma mia är en grymt bra film, ingen dör, alla blir lyckliga tillslut, yes! I love that! Så jag får väl säga att high school musical rockar lite då Johanna... För ingen dör ju och såna filmer tycker jag om! Sån verklighet tycker jag också om men tyvärr ser den inte ut så.

Ikväll så kommer Sara till Sverige, kunde tyvärr inte vara där och hälsa henne välkommen tillbaks idag! Hoppas jag är frisk imorgon så vi kan avsluta det här året tillsammans och börja det nya året på ett underbart sätt! 2009 ska rocka på alla sätt och vis, försöker någon förstöra de kan de ju slänga sig i väggen!

Har fått tillbaks lite blogganda men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, finns inte så mycket intressant att skriva när man är sjuk. Oj, försvann i lite videos där på youtube.

Jaja, har inte så mycket med att skriva. Hoppas ni mår bra och får ett bra slut på 2008!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0