God dag alla värdefulla

Har inte varit så sugen på att blogga på sistone men så loggade jag in idag för att se om någon fortfarande läste och de var de, och så hade jag fått en gullig kommentar av Jelena! Så nu blir det lite uppdate här!


Dagen innan julafton var jag hos Tessi och träffade henne och Jelena och sen kom Dennis som var skit jobbig! Böt julklappar och Tessi är galen, en sak som är säker! Fick ganska mycket av de jag önskade mig i julklapp men ingen hund dock...! Trist! Har varit med släkten i två dagar nu tills idag, då jag åkte till John, och såg en massa äckliga filmer! Usch! Mina är mycket roligare! Mamma mia rockar!


Har faktiskt inget mer vettigt att skriva, kommer inte uppdatera lika ofta längre som det ser ut just nu!


Nästa år ska bli ett bra år i alla fall och det börjar ju bra med Norrland! Och vilka ska vara med i Let´s dance, Laila Bagge och Magdalena Graaf, yeah, mina största idoler! Synd bara att Let´s dance är skittråkigt! Men systra mi Cicilia, vi måste åka på let´s dance och träffa Laila!!


Adjööcken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0