Frededag!

Min väckerklocka suger stenhårt! Vaknar ju knappt och går aldrig upp i tid men han trots alla odds i tid! Wow! Hade en liten onödig psykolgi lektion där vi fick en fördjupnings uppgift vet inte riktigt vilken jag ska ta, stress eller minne?! Sen letade vi upp lite lärare till Sara som åker till Thailand på måndag. Roligast idag var ju ändå när Jennie snubblade över lite sladdar som jag och Sara så försiktigt gått över några sekunder innan. Sen var det Lucia tåg och ja det hade ju inte samma klass som det i Brandbergen! Men de Lucia tåg som ändå äger alla Lucia tåg var förra årets när lärarna i Torpshammar gjorde ett Luciatåg för oss, Mattias var Lucia med en syren på huvudet och alla var utklädda till brandmän och ambulanssjukvårdare. Det var väl inte den bästa skönsången men det var gulligt av dem att fixa ihop ett Luciatåg till oss. Sen var det naturkunskap prov, inte mer än G på det inte! Sen stod två av svaren på vägen och det var ju snällt av Marielle att påpeka det! Lite extra poäng på den alltså! Nu sitter vi på samhälls lektion, eller jag har ju inte samhälle men Sara har det och Johanna, så dem sitter och har lektion bakom mig! Idag ska jag umgås med lille Sara, hade tänkt spela innebandy med kyrkan men Sara åker ju ändå snart och är borta från mig i två veckor, uuuuh! Hur ska detta gå? Vi har ju pratat med varandra varje dag de senaste månaderna. Så vi ska göra typ kladkaka och se på idol, hoppas verkligen att Kevin vinner! Ärligt talat så förstår jag inte vad Alice gör i final, hon borde åkt ut bland de alldra första, så jävla tråkig! Satt och tittade på föra årets idol när Carola var med igår och vart har typ Daniel tagit vägen?!? Amanda var ju en klass för sig, Kevin är hur grym som helst, han är ju redan en färdig artist! Alice är skittråkig, det händer ingenting när hon står på scenen och hon sjunger inte ens överdrivet bra! Hon sjunger väl bra men inget speciellt, så jävla tråkig! Heja Kevin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0