Fortfarande sjuk!

Just nu är det paus för high school musical 2, såg ettan igår så kan passa på att se tvåan idag när den enda går på tv. Ingen höjdar film precis! Nu blev bullarna och oboyen klara i micron, mums! Börjar bli lite bättre men imorse var det för jävligt. Har i alla fall hittat ett roligt sommarjobb som jag tänker söka till när jag har mer ork, det är ungefär tre månader kvar till sista ansökan så har lite tid men ska söka så fort som möjligt! Inte den bästa lönen men det verkar roligt! På favoritön också, kanon! Vill allt annat än vara kvar här i Stockholm i sommar, egentligen för resten av mitt liv men fotbollen är så jävla rolig att jag inte klarar av att flytta här ifrån. Och alla underbara vänner!!

Just nu vill jag bara bli frisk, ha en underbar nyårsafton och sedan åka upp till Norrland, göra snöänglar, pimpla och åka scoter! De skulle vara underbart! Men verkligenheten ser ut så att jag har lite plugg att fixa först. Jävla svenska alltså! Bläää! Nu ska jag återgå till filmen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet att jag älskar dig Jennifer men jag kommer ignorera att du just skrev det där!

High school musical rocks!! <3<3

2008-12-30 @ 20:37:39
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0