Ett rykte

Maten blev inte allt för lyckad, jag brände brunsåsen usch! Så struntade i såsen men allt annat blev gött, mums! Hade läst lite psykologi, dock inte om det jag skulle! Sen gjorde jag ett sidhuvud på min uppgift och gick sedan över till min slutlogg, så nu är slutloggen snart klar. Vi ska öva lite imorgon så ska skriva om det också. Har lagt fram lite rekvisita, ska bara packar ner allt annat, skriskor och glasburkar och vet inte vad som ska med!

Imorgon är det som sagt skridskor, svenska, teater, naturkunskap och sedan ridning. Måste plugga lite psykolgi och estet där i mellan. På onsdag är det en heldag i skolan med teater uppspel och sedan fotboll. På torsdag är det kanske ridning, annars är det skolavslutning. På fredag ska jag över till far min och fira jul i för tid. Och sedan ska jag sälja julgranar, tror jag, för första gången i mitt liv! Och sedan har jag hört ett rykte att det kommer Norrlänningar till stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0