Aj, aj, aj!

Har inte kunnat sova någonting i natt, så fort jag ville vända på mig var jag tvungen att koncentrerar mig och lyfta höger benet och tänka på att inte böja eller vrida knät, så jävla ont! Och nu har man haltat sig hit, jävla skit! Var ju taggad på dagen men nu blir det ingen volleboll och nog heller ingen utgång, om det inte blir bättre såklart. Imorgon måste jag in i stan och shoppa julklappar så det är bäst för mitt knä att de blir bra. Samtidigt blir jag lite arg på mig själv, varför kan jag inte någon gång lyssna på min kropp som borde genom gå en renovering. Innan träningen sa jag till Tessi "Jag ska ta det lungt idag för jag har ont i knäna och har haft det ett tag" men vad hände på träningen. Sprang hela tiden i tre kilometer och ganska snabbt, det var hur skönt som helst då men nu skulle jag gärna tagit de lugnt! Måste logga lite till estet, ska skriva den jävla bästa loggen i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0