Sköönt med en morgonpromenad!

Det var inte riktigt meningen att hundarna skulle vara hör över natten men det bidde så och det gör mig ingenting. Stina sov på min huvudkudde halva natten, så mysigt. Vid sju kom Sune in i mitt rum och ville gå ut och gå så jag tog ut han på en liten promenad och två timmar senare tog jag och mor en riktigt lång promenad med dem. Så himla skönt att komma ut sådär på morgonen. Men tyvärr så börjar jag bli lite sjuk nu, vill inte, vill inte, vill inte! Skolan är så himla roligt nu, vi har nästan bara roliga ämnen och så fotbollen och ridningen, jag kan inte vara sjuk! Det händer för mycket roliga saker för att man ska kunna ligga hemma i sängen och vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0