Projektarbete

Jag hade typ panik hela sommaren, vad i hela friden ska jag göra projektarbete om. Jag har haft två framtidsplaner i mitt liv och i våras innan jag böt så var jag helt inne på att göra något om hur folk har det i Afrika och så vidare. Men sen böt jag framtidsplaner och i tisdags så bestämde jag och Anna att vi skulle göra tillsammans men visste inte om vad! Men i tisdags natt efter lite snack med en av instruktörerna kom jag på vad JAG ville göra om och när jag sa till Anna vad jag ville göra på blev hon hel på! Yes! Sen mycket roligare att göra det med någon och så någon som är så speciell för mig, det blir kalas! Och vårt ämne är så roligt och något jag vill jobba med i framtiden! Vi har redan en liten resa planerad, och det skulle bli så roligt om vi fick igenom den resan. Inte bara för ämnets skull, utan för att få göra något riktigt annorlunda tillsammans! Vi gör jämt en massa annorlunda och konstiga saker men har aldrig gjort något sånt här! Så det vore  superroligt! Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0