Halkkörning

Ska snart iväg på halkkörning och jag sitter i morgonrock, hm! Men tio i ett går tåget, så jag bör typ gå hemifrån om en timme. Ska försöka få in pengar på mobilen innan dess, byta om och ja det lär ju gå fort. Ska nog packa ikväll också. Blir det buss som det troligen blir, vet inte om jag orkar hålla på med tåg och buss, beror på hur stor prisskillnaden är, så går bussen halv nio på morgonen, hejdå sovmorgon! Så ikväll ska det packas! Eller i alla fall börja packas. Imorgon blir det en stor sovmorgon, snälla grannar dempa er! Sen blir det ännu mer pack, ska fixa mp3. Köpte ett minneskort på Gotland som inte tar ÅÄÖ! Så det ser ju helt sjukt ut. Så ska dona över alla åäö låtar till mp3n och resten till minnet.

Och i natt då! Jag har typ skaffat husdjur, seriöst! Det var typ en skitstor spindel ser de ut som fast de har vingar. Så tog jag tag i benet på den, då gick det av! Så tog jag tag i vingen och slängde ut den. Men så var det en till där! Så slängde ut den med och sen var det en tredje och den spolade jag ner i toaltten och sen dess har de inte kommit tillbaka. kanske var en och samma som letade efter sitt ben! Tjollhopp nu ska jag gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0