Halkkörning

Kom hem från halkkörningen typ nyss och det var jätte roligt. Det är nog inte lika roligt när det händer i verkligheten. Körde på Tullinge halkbana och de var jätte trevliga. Fick skjus till tåget och jätte snälla, de blev en rolig stämning i bilen. Dock var jag helt dygnsur, för det började spöregna när jag gick till tåget. Nu sitter jag i alla fall här i värmen och bara njuter till Mollys tolkning av hallelujah! Åh, gåshud! Nu skiter jag i traderatågen och bussarna, bläää, det passade ju inga tider alls, så tar gamla heliga långfärdsbussarna. Ska se om jag kan åka till skolan på tisdag morgon istället för måndagkväll, vilket Anna kanske inte blir så lycklig över. Men det gick inte... Så det får bli på kvällen. Ih, jag blir skitfattig av att åka till Norrland. 500 spänn på bara resan! Men det är det som sagt värt, wihoooo! En dag kvar typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0