God natt

Nu börjar jag väl bli lite trött då. Tar sovmorgon imorgon, wihoooo! Om jag ställer klockan kommer jag ändå inte gå upp, så sovmorgon. Sen ska det packas för tio dagar, jag åker ju redan i kläder för den elvfte och första dagen. Så kläder för tio dagar ska packas ner, plus lakan, handdukar, kudden, smink och fix och sedan allt annat nödvändigt. Sen ska jag ta fram motorsågen och ta bort allt hår, särskilt ögonbrynen. Hm.. har bara klippt i sommar, har inte pallat noppa. Så de ska ske imorgon. Städa till fågeln! Damsuga! Och så rida på kvällen, wohooo! Saknar Sune så men får se om han är frisker nu. Och sen kanske jag ska lämna diggiloo till moster. Känns som om tiden inte räcker till, så segt som jag packar. Och mp3 ska jag fixa också. När man lägger över låtarna från cd så heter de ju 01 Evighet och det är ju värdelöst när man ska leta rätt på låten så ska döpa om allt. Det var allt för mig, nästan! haha

Jag har kommt på min ultimata drömman tror jag! KRULLIGA BRUNETTER, här kommer de två snyggste ;)

James Franco                                                                 Johan Elmander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0