Borta bra men hemma bäst

Har nu kommit hem från Gotland och märker att jag är nog ganska less på Stockholm alltså...! Och imorgon är det ju stora Stockholmsdagen 08-08-08, wow, måste ju firas eller inte! Jag ska leka med min underbara Tessi, så saknad! Och jag saknar redan Gotland, tittar slasch lyssnar på lite grejer från Diggiloo och där spelar dem Gotländsk sommarnatt, buwah började nästan böla. Saknar ön och allt roligt som hände där. Men på onsdag far jag iväg till Norrland i ett par dagar, hm till lördagen där på så det blir lite mer än en vecka, en och en halv kanske. Ska bli otroligt skönt ju! jaja, nu ska jag försöka bli trött och sedan sova! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0